شنبه 15 ارديبهشت 1403 - Sat 04 May 2024
  • موفقیت اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس به همکاری با ایران در حوزه امنیت منطقه‌ای بستگی دارد

  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • آخرین وضعیت تغییرات کتاب‌های درسی

  • صندوق‌های طلا زیر ذره‌بین

  • شاکی شدن حامیان بابک زنجانی با پس گرفته شدن پول بیت المال

  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 341852
    تاریخ انتشار: 28/ارديبهشت/1402 - 11:40

    افتتاح مرکز جدید چندزبانه ۱۱۰/ در تلاش برای تجمیع شماره‌های امدادی هستیم

    فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا تلفن‌های امدادی تجمیع شوند، گفت: همکاران ما در مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به ۳ زبان عربی، انگلیسی و اسپانیایی پاسخگو هستند.

     افتتاح مرکز جدید چندزبانه ۱۱۰/ در تلاش برای تجمیع شماره‌های امدادی هستیم

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از ایسنا:سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم افتتاح سایت مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد: این مرکز یکی از بزرگترین مراکز در کشور و منطقه است و خدمات بیشتری در این قالب به مردم ارائه می‌شود.

    وی افزود: از زمان تولد مرکز فوریت‌های 110 تا به امروز، درصد تماس‌ها و مشاوره مردم از پلیس روز به روز افزایش و نیاز به توسعه این مرکز مورد توجه قرار گرفت و سال 1401 حدود 54 میلیون تماس به مرکز فوریت‌های 110 ثبت شده که 22 میلیون تماس عملیاتی بوده که بر این اساس مأموریت‌ها انجام شد.

    رادان گفت: سهم تهران از این تماس‌ها و عملیات‌ها حدود 14 میلیون تماس و 5 میلیون و 800 عملیات بوده است.

    فرمانده انتظامی کل کشور گفت: امروز در این مرکز فوریت‌های پلیس حدود 360 نفر از همکاران ما در 3 شیفت کاری فعال‌اند و جهت پاسخگویی سریع‌تر و مرکز تجزیه تحلیل داده‌ها نیز جهت رسیدگی به دغدغه مردم راه‌اندازی شده است و پاسخگویی بهتری انجام می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه از استانداری، هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی هم تشکر می‌کنم، گفت: امروز تماس‌های مردم با همکاران ما به صورتی است که حتی اگر تماس از جنس پلیسی نباشد با اورژانس و هلال احمر ارتباط می‌دهیم و برعکس و به دنبال این هستیم سامانه یکپارچه‌ای را راه اندازی کنیم.

    رادان گفت: سامانه هوشمند نصب شده و برای مدیر مرکز مشخص است چه تعداد پشت خط و چه تعداد تماس پاسخگویی می‌شود و فاصله بین تماس گیرنده و پلیس یک تا دو تماس است و تلاش خواهد شد صفر شود همچنین ظرفیت‌ها جهت پاسخگویی سه برابر شده است.

    وی با بیان اینکه در این مرکز همکاران ما به چند زبان عربی، انگلیسی و اسپانیایی در خدمت مردم هستند، گفت: سامانه پیامکی هم به 10 تا 12 مورد ارتقا یافته است.


    download

    نظرات بینندگان
    نظرات شما